اگر شما هم قصد خرید ساندویچ پانل را داشته باشید احتمالا نام ساندویچ پانل دکوراتیو را شنیده اید.

در ابتدا باید به توضیح کلمه دکوراتیو بپردازیم. کلمه دکوراتیو به معنای زیبایی و زینت بخشی می باشد. ساندویچ پانل دکوراتیو در واقع ساندویچ پانل هایی هستند، که به همین منظور در واقع برای زیبایی سازی و به اصطلاح دکور نماها و ساختمان ها به کار گرفته می شوند. در حال حاضر ظاهر ساختمان ها و نحوه دکور آن، امر بسیار ضروری در ساختمان می باشد. و شغل های بسیار زیادی پیرامون این مبحث شکل گرفته است.

کانکس با ساندویچ پانل دکوراتیو

به عبارت ساده تر می توان اینگونه بیان کرد. که ساندویچ پانل ها از نظر نما به دو دسته تقسیم می شوند.  گروه اول شامل ساندویچ پانل های تک رنگ می باشند. گروه دوم شامل ساندویچ پانل هایی می شود که دارای طرح هایی از قبیل طرح آجری یا طرح چوب و… هستند. که به ساندویچ پانل دکوراتیو مشهور می باشند.

این نوع از ساندویچ پانل ها جز آن دسته از مصالح پیش ساخته است. که به علت داشتن تنوع در طرح و رنگ های مختلف، از آن در ساخت و ساز خانه، نمای سقف، دیوار و همچنین نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود. امروزه استفاده از این نوع پانل ها به علت قابلیت زیبا سازی فضا و محیط داخلی و خارجی ساختمان رو به افزایش است.

پانل دکوراتیو

ساندویچ پانل دکوراتیو

طراحی دکوراسیون مناسب برای یک مکان خاص به تخصص در آن مورد نیازمند است. زیرا نکات ظریف زیادی را می طلبد. نبود تخصص می تواند اشتباهات فاحشی را در این زمینه به بار بیاورد. ساندویچ پانل ها به دلیل داشتن مزایای بسیاری مانند وزن سبک، قیمت ارزان، زیبایی، تنوع بالا در طرح و رنگ، ایمنی ساندویچ پانل و … طبعا مشتری های بساری در زمینه دکوراسیون و زیبایی سازی ساختمان ها دارد. به همین دلیل شرکت های تولید کننده ساندویچ پانل، این موضوع را در نظر گرفته و محصولات خود را با طرح ها و رنگ های گوناگون وارد بازار فروش می کنند.

وجود رنگ ها و طرح های مختلف ساندویچ پانل، دست طراحان دکور را برای استفاده های مختلف در جاهای مختلف باز می گزارد.

پنل دکوراتیو نیز مانند دیگر پانل ها از سه لایه تشکیل شده است. تنها تفاوت آن با دیگر پانل ها در ضخامت کمتر آن است. در عوض در مقایسه با سایر محصولات از انعطاف پذیری بالاتری برخوردار است. جهت آشنایی و اطلاع از مزایای ساندویچ پانل می توانید به مقاله “ساندویچ پانل چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟” مراجعه نمایید.

ساندویچ پنل دکوراتیو

کاربرد ساندویچ پانل دکوراتیو

ساندویچ پانل دکوراتیو به صورت مستقیم و پس از تولید در کارخانه مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا هیچ گونه مواد اضافی با آن ترکیب نمی شود. در نتیجه وزن آن بسیار سبک بوده به همین خاطر به عنوان نمای بیرونی و درونی ساختمان ها، دیوار و پارتیشن ادارات و کانکس ها بیشتر استفاده می شوند.

نحوه اجرای ساندویچ پنل دکوراتیو

نحوه نصب ساندویچ پانل دکوراتیو همانند بقیه ساندویچ پانل ها می باشد که می توانید در مقاله “نصب ساندویچ پانل” مطالعه بفرمایید. 

مجموعه سابات صنعت شمال به عنوان نماینده ساندویچ پانل کبیر پانل (ارغوان کبیر) عرضه کننده بهترین محصولات است. استفاده از دستگاه های بروز و با کیفیت، همچنین افراد متخصص در این زمینه سبب شده تا کیفیت نهایی محصولات بسیار بالا باشد. همچنین انطباق محصولات با استانداردهای روز دنیا سبب شده تا خریداران با رضایت حداکثری از ایمنی و کیفیت آن اطمینان حاصل کنند. شما می توانید برای خرید انواع ساندویچ پانل دکوراتیو، سقفی و دیواری و سایر محصولات با این مجموعه تماس بگیرید. تا با کسب اطلاعات تکمیلی یک خرید با کیفیت و مقرون به صرفه داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *