قیمت کانکس / اگر شما هم قصد خرید کانکس یا ویلای پیش ساخته را داشته باشید حتما به شرکت های مختلفی جهت سفارش کانکس مراجعه کردید و با قیمت های مختلفی مواجه شدید. از طرفی بسیاری از مشتریان بدون توجه به نیازشون از کارشناسان ما خواهان قیمت کانکس می باشند. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم به عوامل تاثیرگذار در قیمت کانکس بپردازیم تا بتوانید با دانش کافی مناسب ترین محصول را به تناسب نیازتون خریداری نمایید.

به طور کلی عواملی از قبیل ابعاد کانکس، مصالح مورد استفاده و امکاناتی که مورد نیاز مشتری می باشد، در قیمت کانکس تاثیرگذار خواهد بود.

ابعاد و اندازه کانکس

اولین عامل تاثیرگذار، ابعاد طول و عرض و ارتفاع کانکس می باشد. بسیاری از خریداران درخواست قیمت کانکس مثلا ۱۲ متری را می کنند در صورتی که عرض کانکس را مشخص نکرده اند. و فروشنده های مختلف می توانند با عرض های مختلفی آن را بیان کنند. بنابراین در زمان استعلام قیمت حتما از ابعاد دقیق طول، عرض و ارتفاع کانکس اطمینان حاصل فرمایید.

پلان و نقشه کانکس

پلان و نقشه کانکس

دومین عامل تاثیرگذار، نقشه یک کانکس می باشد. به عنوان مثال کانکس ها می توانند یک سالنی خالی باشند یا می توانند دارای چند اتاق، به همراه سرویس بهداشتی، حمام، آشپرخانه مجزا باشند. همچنین تعداد درب و پنجره ها هم در نقشه کانکس تاثیرگذار خواهد بود.

کانکس سالنی

مصالح و متریال مورد استفاده در ساخت کانکس

برای درک بهتر تاثیر مصالح مورد استفاده بر قیمت کانکس ابتدا باید اجزاء اصلی کانکس را بشناسیم. به طور خلاصه یک کانکس از اجزا زیر ساخته می شود:

  • شاسی
  • اسکلت
  • کفسازی
  • نوع عایق مصرفی در ساخت کانکس
  • نمای بیرونی و داخلی کانکس
  • سقف
  • برق کاری
  • دیزاین نهایی داخل و سایر امکانات

 

هر کدام از اجزا بالا می تواند گزینه های مختلفی داشته باشند. به عنوان مثال برای عایق مصرفی می توان از ساندویچ پانل یا پشم شیشه و یا یونولیت استفاده کرد.

امکانات کانکس

از جمله این امکانات می‌توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکانات آشپزخانه و کابینت، پرده، حفاظ درب و پنجره، سیستم اطفاء حریق، منبع آب، آبگرمکن، تلویزیون، کمد دیواری و… اشاره کرد که وجود هر یک از آن‌ ها به قیمت نهایی کانکس می‌افزاید. توجه نمایید که این امکانات به تناسب نیاز و بنا به درخواست شما در کانکس تعبیه می شوند. بنابراین در صورت عدم نیاز به امکانات اضافی می توانید کانکس های سالنی و بدون امکانات را خریداری نمایید.

آشپزخانه

نکته پایانی

پیشنهاد می شود قیمت های استعلام گرفته شده را به درستی قیاس فرمایید، نکته قابل ملاحظه آن است که چنانچه شرکت ها همگی مثلا ۳ کیفیت را پیشنهاد داده باشند، نمی توان گفت بالاترین قیمت هریک را می توان با هم مقایسه نمود.

 

توضیح اینکه پایین ترین کیفیت یک شرکت ممکن است با بالاترین کیفیت شرکت دیگر برابر باشد، لذا می بایست این نکته را برای مقایسه قیمتی در نظر گرفت تا در انتخاب و خرید اشتباه ننمایید.

 

به لحاظ امکانات ممکن است پیشنهاد قیمت ها با یکدیگر متفاوت باشد، مثلا ممکن است یک شرکت برای کانکس پیشنهادی ۴ پنجره و شرکت دیگر ۲ پنجره درنظر گرفته باشد.

شرکت سابات صنعت شمال با شعار آسایش و امنیت از سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت در زمینه تولید کانکس، ویلا پیش ساخته، فرمینگ ورق گالوانیزه رنگی، ساندویچ پانل و … کرده است. ارائه محصولات با کیفیت و استفاده از جدیدترین خطوط تولید پیشرفته را سرلوحه کار خود قرار داده است.

برای کسب مشاوره می توانید از طریق صفحه تماس با ما، با همکاران ما در ارتباط باشید.

همچنین جهت مشاهده ویدیو محصولات و نمونه کارها می توانید به صفحه آپارات ما مراجعه نمایید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *