ساندویچ پنل / اگر شما قصد سفارش کانکس، سوله، خانه های پیش ساخته و … داشته باشید حتما اصطلاح ساندویچ پانل را شنیده اید. به عبارت ساده ساندویچ پانل یا ساندویچ پنل به دیواره یا سقف هایی گفته می شود که از دو لایه ورق تشکیل شده است. که در میان ورق ها از یک لایه عایق نرم و انعطاف پذیر مانند: پشم شیشه، پشم سنگ، پلی استایرن و … استفاده می شود.

نوع ورق مصرفی در ساندویچ پانل

ساندویچ پنل / مجموعه سابات صنعت شمال در ساخت ساندویچ پانل سقفی از ورق ذورنفه با ۵ گام استفاده می کند. عرض اولیه آن ۱۰۸ سانتی متر می باشد که با ۸ سانتی متر همپوشانی، عرض نهایی آن ۱۰۰ سانتی متر می باشد. لایه های بالایی و پایینی ساندویچ پانل می تواند از نوع ورق گالوانیزه، آلوزینک (تشکیل شده با آلومینیوم و روی)، آلومینیوم ( تشکیل شده با آلومینیوم و روی) با رنگ های مختلف به سلیقه مشتری و کاربرد آن ساخته شود. از تفاوت این ورق ها می توان به این اشاره کرد که ورق آلومینیوم، مقاومت کمتری نسبت به دیگر ورق ها دارد و ورق گالوانیزه در برابر خوردگی مقاوم تر از آلومینیوم است ودر برابر آلوزینک درجه کمتری دارد.و وزن بیشتری نسبت به الوزینک دارد.

 

نوع فوم مصرفی در ساندویچ پانل

فوم استفاده شده آن فوم پلی اورتان  یا پلی یورتان می باشد که از دو روغن پلی ال و ایزوسیانات ساخته می شود که به عنوان هسته مرکزی یا فوم میانی می باشد. شرکت سابات صنعت شمال، به درخواست مشتری و کاربرد آن، ساندویچ پانل سقفی با ضخامت های ۲ سانتی متر یک رو فویل تا ۱۰ سانتی متر می سازند. همچنین برای ساندویچ پانل دیواری از ۳ سانتی متر تا ۲۰ سانتی متر ساخته می شود.

کاربرد ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها بر اساس نوع کاربرد به چندین دسته تقسیم می شوند از قبیل: ساندویچ پانل سقفی، دیواری.

از ساندویچ پانل ها در اکثر بیمارستان ها، درمانگاه های عمومی، سردخانه های صنعتی و نیمه صنعتی، مدارس، کانکس و ویلا پیش ساخته، سوله های کارخانجات و سازه های فضایی، سقف کاذب ومکان های سر پوشیده، آشیانه های پرواز، صنایع دفاعی استفاده می شود.

 

مزیت ساندویچ پانل

از جمله مهم ترین مزایایی که می توان برای ساندویچ پنل نام برد عبارت است از:

  • سبک بودن
  • تحویل و نصب بسیار راحت و سریع
  • قیمت مناسب
  • زیبایی در طرح و تنوع رنگ
  • افزایش طول عمر مفید ساختمان و تاسیسات
  • مقاوم در برابر زلزله
  • مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و خوردگی
  • عایق در برابر صدا و حرارت
  • قابل بازیافت و برگشت به محیط زیست
  • قابل استفاده در تمامی اقلیم ها

قیمت انواع ساندویچ پانل با توجه به نوع ضخامت، نوع ورق، نوع فوم، ابعاد ، متراژ و …محاسبه می شود. جهت دریافت قیمت و مشاوره خرید می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. شرکت سابات صنعت شمال به همراه تیم فنی، متخصص و با تجربه به همراه گارانتی ۳ ساله تضمین رنگ و ضمانت ۵ ساله برای نصب پروژه ها خیال شما را آسوده خاطر خواهد کرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

 

یک دیدگاه در ساندویچ پنل چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟

  1. پینگ بک: برتری ساندویچ پانل سقفی پنج گام نسبت به سه گام - سابات صنعت شمال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *